دیجی لاگ

ساخت وبلاگ
به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بهار ، تابستان و تا نیمه پاییز وضعیت بازار خودرو به گونه ای بود که تعداد خریداران به طرز شگفت‌انگیزی در بازار بالا بود و مردم برای حفظ سرمایه های خود به خودرو به عنوان کالایی سرمایه ای می نگریستند؛ اما اکنون در آستانه نیمه زمستان شرایط به سمتی پیش رفته که گویا قرار است خودرو به اصل خود که همان کالای مصرفی است، بازگردد.

این روزها یافتن خریدار و مشتری تقریبا کاری غیرممکن شده و هر روز بر تعداد فروشندگان در بازار افزوده می شود.

 پراید به عنوان ارزان‌ترین خودروی ساخت داخل که تا ماه های گذشته،‌روزانه بر قیمت آن افزوده می شد، این روزها در بازار فراوان شده و سرمایه‌گذاران برای ممانعت از ضرر بیشتر در اقدامی جالب توجه خودروهای پنهان شده در پارکینگ ها را بیرون آورده و حاضرند با تخفیف به فروش برسانند.

بررسی آگهی ها نشان می دهد هر روز بر تعداد  پرایدهای صفرکیلومتر مدل 98 در بازار افزوده می شود.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 338 تاريخ : جمعه 10 بهمن 1399 ساعت: 20:33

اما وقتی نوبت به تیم فروش می‌رسد، از نرم افزار CRM برای ساده سازی مدیریت قیف فروش استفاده می‌شود. با استفاده از ابزار CRM فروش، می‌توانید در یک پایگاه داده مرکزی همه اطلاعات مشتریان را ذخیره کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

 

ساده سازی فرآیند فروش

CRM فروش ابزاری برای مدیریت تمام نقاط تماس با فرصت‌های احتمالی یا مشتریان در تمامی مراحل فروش است. این نقطه تماس می‌تواند هرگونه تعامل (مستقیم یا غیرمستقیم) بین فروشندگان و سرنخ‌های فروش باشد. این ابزار، ضمن ردیابی ارتباطات با مشتریان احتمالی، به طور خودکار داده‌های آن ها را سازماندهی می‌کند و یادآوری هایی را برای پیگیری و موارد دیگر ارسال می‌نماید.

 

اساساً، CRM فروش فرآیند پرورش سرنخ ها را ساده می‌کند. چون وظایف اداری و سازماندهی داده‌ها به صورت خودکار انجام می‌شوند می‌توانید زمان کمتری را برای ورود اطلاعات صرف کنید و تمرکز خود را بر ایجاد روابط مؤثر با مشتریان احتمالی قرار دهید.

 

 

متمرکز کردن فعالیت های فروش

نمایندگان فروش روزهای خود را با انجام فعالیت های متفاوت، از تحقیق بازار و تماس‌های سرد تا مدیریت معاملات و فروش میدانی، سپری می‌کنند. از طرفی مدیران به نظارت بر عملکرد نیروهای فروش، و رهبری تیم خود مشغول هستند. بدون یک سیستم متمرکز برای مدیریت همه این عملیات روزمره، روند انجام کارها می توانند به سرعت در سازمان شما ناکارآمد شوند.

CRM فروش به عنوان یک راه حل مؤثر برای مدیریت گردش کار روزانه طراحی شده است. این نرم افزار می‌تواند با ابزارهای موجود و کانال‌های ارتباطی شما ادغام شود و مدیریت همه وظایف شما را از یک بستر واحد، آسان کند.

https://www.owj.io/blog/%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 350 تاريخ : جمعه 10 بهمن 1399 ساعت: 20:32

کوالکام روز گذشته تراشه جدید خود را به نام اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی کرد. این تراشه از نظر عملکردی کمی سطح بالاتر از اسنپدراگون ۸۸۸ است. به نظر می‌رسد موتورولا اولین برند سازنده‌ای خواهد بود که گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ را معرفی می‌کند. شرکت موتورولا قرار است Edge S Snapdragon 870 خود را در تاریخ ۲۶ ژانویه معرفی کند. درست پیش از اعلام هفته آینده، تصاویر زنده از این دستگاه را در Weibo منتشر کرد. در حالی که یک آزمایش رسمی AnTuTu توسط GM موبایل چند جین Lenovo China به کاربران ارائه می‌دهد که ایده‌ای در مورد عملکرد چیپست جدید خود ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی جدید موتورولا Moto Edge S با نمایشگر ۶/۷ اینچی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و ناچ حفره‌ای طراحی شده است. لنز سلفی ۱۶ مگا پیکسلی درون این ناچ تعبیه شده و لنز استاندارد دوربین اصلی آن هم ۶۴ مگا پیکسلی است. علاوه بر این احتمال می‌رود که این گوشی جدید و سطح بالا به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم مجهز شود. تصاویر منتشر شده یک صفحه نمایش بلند با بریدگی‌های سوراخ سوراخ دار را نشان می‌دهد. نکته جالب این است که این دستگاه به عنوان +Motorola Edge شناخته شده است که پرچم‌دار سال گذشته Moto بود. در مرحله بعدی کارت امتیازی AnTuTu مرتبط با تلفن داریم که امتیاز ۶۷۹۸۶۰ را نشان می‌دهد. باید این نکته را در نظر گرفت که این دستگاه هنوز یک نمونه اولیه است، اما با این وجود این اعداد بسیار چشمگیر هستند.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 316 تاريخ : شنبه 4 بهمن 1399 ساعت: 17:21

 مدیاتک روز گذشته دو چیپست جدید به نام‌های Dimensity 1200 و Dimensity 1100 را معرفی کرد. در همین راستا شرکت شیائومی اعلام کرد گوشی جدید Redmi را که اولین گوشی با این پلتفرم قدرتمند است، روانه بازار می‌کند. این اعلامیه توسط مدیر عامل شیائومی مارک لو وایبینگ اعلام شد. وی همچنین در پروفایل ویبوی خود تایید کرد که این شرکت یک مدل گوشی Redmi را که مخصوص بازی کردن است نیز در دستور کار خود قرار داده‌است و به زودی آن را منتشر می‌کند. او اعلام کرد که باید پس از این تمرکز شرکت بیشتر روی تولید بازی‌های الکتریکی ورزشی باشد و امیدوار است که بتوانند در سال جاری آن را وارد بازار کنند.

اگرچه تصور اینکه این دو تکنولوژی با هم منطبق باشند منطقی است، اما مقامات اجرایی تایید نمی‌کنند که گوشی ردمی جدید با این تراشه مدیاتک عرضه می‌شود. لو اعلام کرد که به لطف فناوری جدید پردازشگر ۶ نانومتری TSMC، این تلفن جدید می‌تواند دارای یک هسته فوق العاده بزرگ (که تا ۳ گیگاهرتز می‌رود)، فناوری 5G، هوش مصنوعی، ضبط ویدئو با کیفیت بهتر و محتوای عکس بهبود یافته باشد که در کل یک پیروزی بزرگ برای صنعت به حساب می‌آید.

وی یادآوری کرد که سری Redmi K40 ماه آینده وارد بازار می‌شود، همان طور که قبلا نیز خبر آن اعلام شده بود. او بارها تایید کرده است که این سری چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را به ارمغان می‌آورد. با این وجود ما نباید از دیدن نسخه Ultra با پلتفرم Qualcomm و نسخه Pro با تراشه Mediatek تعجب کنیم دقیقا مانند محصولات شرکت vivo که X60 Pro را با فناوری Exynos 1080 5nm معرفی کرد و قصد دارد +X60 Pro را با فناوری SD888 روانه بازار کند.

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 331 تاريخ : شنبه 4 بهمن 1399 ساعت: 17:20

توسعه اينترنت و تکنولوژی در عصر جدید همه جوانب زندگی ما از جمله روش‌هاي خريد و تجارت را به کلي دگرگون کرده است. منافع موجود در کسب و کار الکترونیکی و همچنین خريد اينترنتي هر روز تعداد بيشتري از مردم را به تجربه آن ترغيب مي‏‌کند.

در این مقاله قصد داریم  بهترین فروشگاههای اینترنتی لوازم هنری ایران عزیزمان را به شما دوستان معرفی نماییم.

فروشگاه لوازم هنری لوکس آرا

قطعاً همه هنرمندان، به دنبال جذب مشتری برای کار دست خود هستند،  به همین دلیل مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این امر می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

هدف اصلی فروشگاه هنری لوکس آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های بسیاری را به کار بسته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت عالی، قیمت مناسب و ضمانت کالا  از ویژگی های اصلی مجموعه ی لوکس آرا محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این اهداف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها با نازلترین قیمت ها، گواهی بر این مطلب می باشد.

فروشگاه ظریفا

قدمت ايران و هنر ايرانيان آن قدر سابقه ، تنوع و جذابيت دارد که ساخته هاي دست آن ها نه فقط زينت بخش خانه هاي ايراني است که در خانه هاي بسياري از صاحبان ذوق در سراسر دنيا نيز حضور دارد. اما امروزه در ميان يک زندگي ماشيني و پر از هياهوي صنعت و مدرنيته نگاه کردن به يک اثر هنري در ميان لوازم خانه مي تواند روح مخاطب را از دغدغه هاي روزمره دوره کرده و خيال او را تا اوج طبيعت پرواز دهد.

گروه ظريفا با بهره گيري از دانش و ابزار روزآمد و  با هدف دسترس پذيرتر کردن محصولات اصيل صنايع دستي براي مصرف کنندگان نهايي کار خود را آغاز کرده است. اين گروه با توجه به سه رکن هنر، تجارت و فناوري سعي کرده است محصولاتي با کيفيت مناسب و اصيل را به مخاطبان خود معرفي و مقايسه ، انتخاب و خريد را براي آن آسان نمايد.

ظريفا در کنار حفظ اصالت هنري محصولات صنايع دستي به کاربرد آن ها در زندگي روزمره نيز توجه زيادي مي نمايد و تلاش کرده علاوه بر معرفي جنبه هنري و استفاده هاي تزييني به کاربردي کردن اين محصولات در ميان ساير ابزارهاي خانگي نيز بپردازد.

اصول رفتاري و سازماني ظريفا:

  • حرکت بر مدار مشتري
  • تهيه محصولات صنايع دستي با کيفيت و استاندارد
  • حلقه ي اتصال توليد و مصرف
  • توسعه ي بازار صنايع دستي به عنوان يک محصول ساخت ايران
  • دوست دار محيط زيست
  • کشف و احياء صنايع دستي در حال انقراض و رو به فراموشي

فروشگاه عتیق

فروشگاه و نمایشگاه عتیق یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز فروش رنگ های هنری می باشد. فروشگاه اینترنتی عتیق در راستای حمایت از هنرمندان عزیز کشورمان راه اندازی شده و زمینه ارتباط مستقیم و بدون واسطه هنرمندان با مشتریان فراهم شده است. فروش لوازم هنری و پتینه رنگ های صدفی، رنگ های متالیک، خمیر های پتینه، خمیر های برجسته کاری، رنگ های افکت، رنگ آکریلیک هنری، رنگ روغنی هنری، رنگ های پارچه، رنگ های ویترای رنگ شیشه، ظروف خام شیشه ای، ظروف خام چوبی، ظروف خام سفالی، ظروف خام سرامیکی در فروشگاه اینترنتی عتیق برای شما عزیزان هنرمند فراهم می باشد.

فروشگاه پرنون

فروشگاه اينرنتي پرنون با هدف معرفي و ترويج هنر و صنايع دستي ايران زمين شروع به کار کرده است و در نظر دارد با همکاري اساتيد و هنرمندان اين رشته بهترين و با کيفيت ترين هنر و صنايع دستي را از نقاط مختلف ميهن عزيزمان در اختيار شما مشتريان عزيز قرار دهد و همچنين با توليد محتوا در زمينه هنر و صنايع دستي ايران و جهان اطلاعات مفيدي در اختيار کاربران قرار دهد، با اين اميد که اين هنرها را همه به خوبي بشناسند و اهميت و ارزش آن‌ها را درک کنند، بديهي است در صورت اطلاع رساني خوب و با کيفيت باعث خواهد شد تا اين هنرها و صنايع ستي اصيل ايران زمين فراموش نشوند و همچنين باعث انگيزه و رونق براي هنرمندان آن‌ها باشد و يه اين سبب راه خود را در گسترش و ارائه اين هنرها ادامه دهند.

فروشگاه پرنون همواره به اين چند نکته توجه خاص دارد و همواره تلاش می نماید به آنها عمل کند:  ارائه محصولات با کيفيت، پشتيباني مشتريان در کوتاهترين زمان و ارسال محصول در سريعترين زمان

فروشگاه اینترنتی فادیا

فروشگاه فادیا در زمینه عرضه لوازم هنری، خیاطی و خرازی، لوازم و وسایل تزئینی، سی دی های آموزشی انواع هنرهای دستی، بدلیجات و ... فعالیت می نماید. این مجموعه با تلاش صادقانه و خلاقیت موفق شده است، ضمن حرکت به سوی پیشرفت و توسعه، رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب نماید.

بهینه سازی و بهره وری از جمله موارد مهمی هستند که مدیران فادیا را بر آن داشته، تا با برخورداری از پرسنل مجرب در بخش های مختلف و بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز و همچنین شناخت صحیح از نیازمندی های واحد های مختلف، رشد قابل توجهی داشته باشد و به راحتی تمامی لوازم مورد نیاز این صنف را در کمترین زمان ممکن، دراختیار مشتریان عزیز خود در سراسر کشور قرار بدهد.

این فروشگاه با توجه به نکات ذکر شده و فراهم نمودن شرایط آسان در خرید و کسب رضایت مشتریان عزیز، طراحی و ایجاد شده است. فادیا همواره تلاش نموده بروز ترین فروشگاه توزیع کننده لوازم هنری و تزئینی در استان و کشور باشد.

 

 

دیجی لاگ...
ما را در سایت دیجی لاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دیجی لاگ digilog بازدید : 308 تاريخ : شنبه 4 بهمن 1399 ساعت: 17:12